אטרקציות לאירועים- ההבדל שבין להנות לבין לחגוג

הישראלים הם עם אוהב חיים וזה הכוח שמניע אותנו להוקיר כל רגע של שמחה בין הקשיים האתגרים, והמאבקים היומיומיים (ובואו נודה, לא חסר כאלו!). ולכן, בעוד שאנחנו לא באמת תמיד זקוקים לסיבה אמיתית כדי לחגוג, ועושים זאת לא פעם כדי לחגוג את החיים עצמם, כאשר אכן יש לנו סיבה למסיבה, אין ספק שאנחנו מכוונים גבוה ומרימים אירועים חסרי פשרות שמעניקים לעצמנו ולאורחים שלנו רגעים של שמחה, אוכל טוב, מוזיקה, ובעיקר חברה טובה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ישראלים רבים חיפשו דרכים שונות לשדרג את האירועים החגיגיים שלהם ולהפוך אותם מ"רק מהנים" לחוויה בלתי נשכחת, והם מצאו לכך מענה דרך מבחר של אטרקציות לאירועים.

אך באילו אטרקציות מדובר וכיצד הן משדרגות את האירוע?

בימינו קיים מבחר משובח של אטרקציות לאירועים, בין אם מדובר בחתונות, ימי הולדת, בריתות, בר/בת מצווה, כנסים, טקסים, ימי חברה ועוד. כל אטרקציה היא שונה והיא מעניקה לאירוע שדרוג משמעותי, ובמיוחד כאשר מתאימים את האטרקציות הנכונות לסוג האירוע, לאופיו, ולקהל היעד שלו. כיצד? על ידי כך שהן מעניקות לאנשים פעילויות נוספות להנות מהן, ומאפשרות גם לאורחים שפחות מוצאים את עצמם באירוע להנות מהחוויה. אך אילו אטרקציות קיימות? ובכן המבחר כולל עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, דיג'יי, איפור וקעקועים, משטחי משחק רצפתיים, מלחמת מים water tag, דוכני מזון, עמדות יריד ניידות, בובות ענק, עיצוב בלונים, תותח קצף, מגנטים, מראות סלפי, הפרחת בועות סבון ענקיות, יום סינמה, מקרן להקרנת סרטים, הגברה לקטע אומנותי, תחרות שירה עם מסכות, ג'ימבורי, מתנפחי הפעלה, מתנפחי קפיצה, סדנאות ומתחמי יצירה לילדים, אוהל לייקרה בשטח, עמדת צילום 360, פעילות לגיל השלישי, ועוד. בנוסף, כל אטרקציה מנוהלת על ידי צוות מקצועי שמגיע בטרם האירוע עם כל הציוד הנדרש, ומלווה את האירוע שלכם מתחילתו ועד סופו כך שאתם יכולים להנות מהאירוע ולהיות רגועים שיש מי שדואג לתפעול האטרקציות מא'-ת'.

כיצד תבחרו באטרקציות המתאימות לאירוע שלכם?

ובכן, כפי שוודאי שמתם לב, המבחר הוא כה רחב שזו לא ממש משימה פשוטה לבחור את האטרקציות לאירוע שלכם. אז איך בכל זאת תבחרו? ראשית כל, החליטו על תקציב. בעזרת תקציב מוגדר תדעו להחליט האם הנכם מעוניינים באטרקציה אחת או יותר. בשלב השני, צריך להבין באיזה אירוע מדובר, מי הם המוזמנים, ועבור מי מיועדות האטרקציות. לדוגמא, אם אתם מתכננים חתונה (ושיהיה במזל טוב!), כדאי שתחליטו האם אתם מעוניינים באטרקציות עבור האורחים הצעירים והילדים, האם אתם מעוניינים באטרקציה שתתאים לכולם, או האם בא לכם לשלב. ספויילר? אתם תופתעו כמה מבוגרים נהנים להשתעשע עם הילדים באטרקציות לילדים, והאמת? לפעמים גם קצת בלעדיהם. אלמנט נוסף שצריך לשקול זה האם אתם מעוניינים באטרקציות שמיועדות למס' רב של אנשים כגון עמדות קריוקי ודוכני מזון, או שדווקא גם אטרקציות של יחידים יכולות להתאים לאירוע כגון עמדות מולטימדיה, או שולחנות משחק שמוגבלות במס' המשתתפים.

אז אילו אטרקציות תרצו באירוע שלכם?

חברת play2 היא החברה המובילה בארץ בהפקת אירועים והפעלת אטרקציות שונות ומגוונות. מעבר לשירות מקצועי ואדיב, חברת play2 מקפידה על ציוד חדשני, מצוחצח, מרהיב, ואסתטי, והפעלת האורחים במהלך כל האירוע. כמו כן, לא מדובר כאן רק על שירות או על מבחר אטרקציות, אלא על חברה שהליבה שלה היא לשמח אנשים, ולהעניק להם חגיגה אמיתית, כמו שרק אנחנו בישראל יודעים לעשות.

ראו עוד: אטרקציות ליום הולדת

השאירו פרטים ונחזור אליכם
5/5

הייתם מדהימים! אנשים עם נתינה מדהימה כמו שלכם – אין הרבה!"
הילה, עמותת רחשי לב

דילוג לתוכן