בחירת אטרקציות ליום הולדת

כשמדובר בימי הולדת כולנו נשארים ילדים בליבנו וכולנו מתרגשים כאשר סופסוף מגיע היום הזה בשנה, היום החגיגי שלנו. יחד עם זאת, בעוד שיש אנשים שמפסיקים "לחגוג" את תאריך הלידה שלהם, יש לא מעט אנשים שבוחרים לחגוג, ובגדול, ובמיוחד כאשר הם מתחילים עשור חדש. כך או כך, בין אם מדובר ביומולדת לילדים, ובין אם מדובר ביומולדת לעצמנו, תכנון האירוע המשמח דורש כמה הכנות, שגם הן כשלעצמן "מזינות" את ההתרגשות, לא ככה? ובכן, בימינו ניתן להביא לאירוע שלנו אטרקציות ליום הולדת שמסייעות בשדרוג האירוע ובוודאי הופכות אותו למהנה הרבה יותר. אך אילו אטרקציות מתאימות ליום הולדת, ואיך נדע לבחור את האטרקציות הטובות ביותר לאירוע? בשביל זה יש את חברת 2play, החברה המובילה לאטרקציות לאירועים.

אטרקציות ליום הולדת של חברת 2play

חברת play2 מציעה לכם מבחר מגוון במיוחד של אטרקציות לכל אירוע, בין אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה, מסיבות רווקים/רווקות, אירועי עובדים, בריתות, ימי כיף, וכמובן ימי הולדת. בין האטרקציות השונות ניתן למצוא אטרקציות למבוגרים, לגיל השלישי, לילדים, ואפילו לקטנטנים שבהם. כמו כן, כאשר מדובר באירועי יומולדת לחברת play2 יש כמה מהאטרקציות המבוקשות בארץ כגון עמדות סלפי, עמדות מולטימדיה, מתנפחים, משחקי שולחן, הפעלות שונות, מקרן, תחרות קריוקי, דוכני מזון, ג'ימבורי, ועיצוב בלונים (כי מה זה יום הולדת בלי בלונים?). כל אטרקציה מלווה בצוות מקצועי שמקפיד לתפעל אותה לאורך האירוע וללוות אתכם ואת האורחים שלכם באופן אדיב וסבלני, וצוות העובדים של החברה מגיע עם כל הציוד הנדרש בטרם תחילת האירוע ודואג לפנותו בסיומו. מעבר לכך, חברת play2 משתמשת אך ורק בציוד המתקדם והאיכותי ביותר, ואף דואגת לפני כל אירוע לחטא ולצחצח את הציוד, לא רק כדי שיהיה נקי ומוכן לשימוש, אלא גם כדי שיהיה אסתטי ומזמין מבינה וויזואלית.

איך תבחרו אטרקציות ליום הולדת?

ובכן כדי לענות לשאלה זו חשוב קודם ש"תסננו" את האטרקציות שאינן מתאימות לאירוע שלכם מבחינת קהל יעד, גילאים, והאם האירוע או במקום חיצוני או פנימי. בנוסף, כדי לבחור מספר אטרקציות מתאימות ליום הולדת חשוב להבין את גודל האירוע ומה התקציב שלכם. בסופו של יום אתם יכולים להזמין כמה וכמה אטרקציות גם עבור צעירים וגם עבור מבוגרים, אך כדאי ומומלץ להתמקד באטרקציות שמתאימות לימי הולדת. לדוגמא, אם מדובר באטרקציות לילדים מאוד מומלץ להביא מראת סלפי, תותחי קצף, עמדות מולטימדיה ושולחנות משחק, לעומת זאת, אם מדובר ביום הולדת של קטנטנים, אז בובות ענק, מתנפחים, ג'ימבורי, ומשטחי משחק רצפתיים יכולים להיות עבורם נהדרים. אך מה עם המבוגרים אתם שואלים? ובכן, עבור קהל מבוגר יותר האטרקציה של תחרות שירה עם מסיכות תמיד מצליחה להרים את האווירה, שולחנות משחק שנחשבים לאטרקציה מוצלחת במיוחד (כי גם מבוגרים נהנים מתחרות באווירה טובה), דוכני מזון, וכמובן משאית קינוחים שבואו נודה שכולם, אבל כולם יאהבו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
5/5

הייתם מדהימים! אנשים עם נתינה מדהימה כמו שלכם – אין הרבה!"
הילה, עמותת רחשי לב

דילוג לתוכן