כשמדובר במשחקי וידאו אין ספק שסוני פלייסטיישן זה אחד השמות המוכרים והידועים בעולם. המותג האגדי הזה בהחלט לקח את משחקי הווידאו למחוזות חדשים ויצר קהילה בינלאומית של שחקנים ועוקבים שרק מחכים לשלב הבא. ובכן, בימינו ניתן להזמין עמדת סוני פלייסטיישן לאירועים ולהעניק לאורחים שלנו את החוויה הייחודית שרק סוני יודעת להעניק.


מהי עמדת סוני פלייסטיישן לאירועים?


קונסולת המשחקים של סוני פלייסטיישן היא בין הנמכרות ביותר בעולם וזאת בזכות האלמנטים הוויזואליים המרשימים, הגרפיקה האקסקלוסיבית, והפיצ'רים הטכנולוגיים שממשיכים להתפתח ולהשתכלל מגרסה לגרסה. המשחקים של הקונסולה מציגים בפנינו עולמות ווירטואליים מרהיבים ודמויות אייקוניות שכבר מוכרות בלא מעט בתים ומקומות בעולם, ומעניקים לנו מגוון משובח של משחקים, ככה שבין אם אנחנו מחפשים להיכנס לעולם של פנטזיה, לצאת להרפתקה, להילחם על הצדק, או להשתתף בתחרויות ספורט, עם סוני פלייסטיישן הכול בהישג יד. עמדת סוני פלייסטיישן לאירועים היא אחת האטרקציות המבוקשות ביותר והן כוללות עמדה שתוכננה לנוחות אופטימלית (הניתנת להתאמה אישית לקהל היעד מבחינת גובה העמדה), מסך LCD32חדש ומתקדם, ומגוון של משחקים שונים כגון משטחי ריקוד, סימולטורים, ועוד.


מתי מומלץ להזמין עמדת סוני פלייסטיישן לאירועים?


האמת? כל אירוע יכול להתאים לעמדה המתקדמת הזו. בין אם מדובר באירועי ילדים כגון ימי הולדת, בר/בת מצווה, בריתה, חתונה, כנסים, מסיבות רווקים ועוד, המשחקים החדשניים של סוני פלייסטיישן נועדו גם עבור ילדים וגם עבור מבוגרים. דבר אחד בטוח, האורחים שלכם יעמדו בתור.

ראו עוד: אטרקציות לבר מצווה