בחירת אטרקציה נכונה לאירוע

הסלפי ממזמן השתלט על העולם ואצל כולם ניתן למצוא בסמאטרפון תמונות סלפי של עצמם גם אם מודים בכך וגם אם לא. לכן, זהו רק טבעי שמראת סלפי לאירועים מהווה אטרקציה מבוקשת במיוחד.

בימינו, ניתן להזמין מראת סלפי לאירועים שמעניקה לאורחים שלנו את האפשרות להנות מסלפי מתקדם במיוחד, וחשוב מכך, מדובר באטרקציה שמתאימה לכל הגילאים. נכון, בימינו הסלפי זה לא רק לילדים, ובמיוחד כאשר מדובר באירועים וכולם אבל כולם רוצים ללכוד את הרגעים המשמחים שיהוו לנו מזכרת. מעבר לכך, פן לא נשכח שכאשר אנו הולכים לאירועים אנו בהחלט עושים מאמץ להיראות במיטבנו, אז ברור שנרצה להצטלם, לא ככה?

אך מהי מראת סלפי לאירועים, ומה היתרון שלה?

ובכן, מראת סלפי לאירועים היא מראות סלפי היא עמדת צילום מעוצבת וגדולה הממוקמת באירוע שלנו ומזמינה את האורחים שלנו להנות מסלפי מהממם מבלי הצורך להסתובב כל האירוע עם הסלולר ולשלוף אותו בכל רגע עבור סלפי משותף עם החברים או המשפחה (למרות שבואו נודה בכך שאנו נעשה כך בכל זאת). העמדת צילום הייחודית מגיעה עם תאורת סלפי המכונה "רינג" שמשפרת משמעותית את איכות התמונה, כאשר בתום הצילום אנו יכולים לקחת את התמונה הביתה ואף להוסיף לה כיתוב אישי בטכניקת טא'צ קלה ונוחה בדיוק כמו בסמאטרפון. בנוסף, לא מעט אירועים משתמשים בתמונות של מראת הסלפי והופכים אותם למגנטים, כך שהאורחים חוזרים הביתה עם מזכרת מיוחד במינה ויכולים לשים את המגנט על המקרר ותמיד להיזכר ברגעים המשמחים.

העמדה של מראת סלפי לאירועים היא עמדה מקושטת ומעוצבת במיוחד בהתאם לחגיגיות האירוע ומתופעלת על ידי איש מקצוע שמלווה את העמדה ואת האורחים עד תום האירוע.

מראת סלפי לאירועים מתאימה לכל אירוע ולכל טווח גילאים כגון ימי הולדת, חתונות, בר/בת מצווה, ברית/ה, אירועי פרישה, אירועי עובדים, כנסים, אירועי מוסדות, טקסים, ואירועי בית ספר.

מדוע כדאי להזמין מראת סלפי לאירועים?

אל האירועים שלנו לא פעם מגיעים חברים, קרובי משפחה, ועמיתים שאנו לא תמיד רואים לעיתים קרובות כמו שהיינו רוצים. לכן, עד שסופסוף כולכם מתראים ומתרגשים, לא תרצו שתהיה לכם מזכרת? מראת סלפי לאירועים פשוט אטרקציה מושלמת כדי להנות מתמונה אישית מוצלחת, תמונה עם הסבא והסבתא, עם ההורים, עם החברים, ועם האנשים שאנחנו פשוט אוהבים גם שהם קרובים וגם שהם רחוקים. תקראו לזה סלפי, תקראו לזה צילום, תקראו לזה באיזה שם שתבחרו, בסופו של דבר מדובר באטרקציה נוחה ובעלת גישה מהירה שתעניק לכם ולאורחים שלכם תמונות מהרגעים המשמחים של החיים, וזה הרי הכי חשוב.

דבר אחד בטוח, לפעמים לדברים הכי קטנים יש להם את המשמעות הכי גדולה, אטרקציות לאירועים שלוכדות את הרגעים הקטנים שילכו איתנו כל החיים. מומלץ במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
5/5

הייתם מדהימים! אנשים עם נתינה מדהימה כמו שלכם – אין הרבה!"
הילה, עמותת רחשי לב

דילוג לתוכן